Tuesday, August 31, 2010

בוקר טוב, או: הבוקר האחרון של החופש הגדול

שתהיה לכל מי שקשור לכך, ולכל מי שלא האמת, שנת לימודים מוצלחת, שכולה נמנומים פוריים.
(בניגוד להרגלנו, הקישור מוסווה במשפט - כי הוא ארוך ומסורבל. יש יאמרו שככה זה בכלל יותר מוצלח, ולהם אני אומרת - פחח. איך בדיוק זה יהיה כיף?)

בוקר טוב.

Monday, August 30, 2010

בוקר טוב, או: מה שאנחנו צריכים זה לעודד את תופעת הפיראטיות

הפיראטיות האמיתית, כמובן. לא ברשת. כל דבר שעשוי לפתור את ההתחממות הגלובלית הזו... על פי כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת, כמובן:
http://www.venganza.org/

ושוב, מדובר בקלאסיקה שאני מניחה שרובכם מכירים. אבל ליתר ביטחון. בוקר טוב!

Sunday, August 29, 2010

בוקר טוב, או: Raitohobakurafuto

תרגום מכונה הוא דבר נהדר. הוא גם עושה דברים נהדרים. ואם נותנים לו לעשות את פעולתו לאורך זמן מספיק, ועם שפות שונות מספיק (כמו אנגלית ויפנית, למשל), מתקבלים לפעמים דברים נהדרים. הכותרת, למשל, היא התוצאה הסופית לרחפת הקלה. שעות של הנאה:
http://translationparty.com/

השמועות אומרות שיש כזה גם לעברית... אם מישהו יודע על מקום הימצאו, אנא, סייעו לרחפת להגיע אליו. ובוקר טוב.

Saturday, August 28, 2010

בוקר טוב, או: עוד אחד מההיצע השופע של קומיקסים גיקיים ברשת

בדרך כלל אני לא מוצאת בו הרבה עניין, אבל מפעם לפעם הוא בהחלט קולע:
http://spikedmath.com/202.html

ואם לא הבנתם - זה רק אומר שמעולם לא אילצו אתכם לעבוד עם מטל"ב, ואז הבוקר שלכם צריך להיות טוב במיוחד, היות ואתם ברי מזל כל כך.

Friday, August 27, 2010

Thursday, August 26, 2010

בוקר טוב, או: על קצה המזלג.

טוב, אם רוצים ממש לדייק, אז על קצה העיפרון, אבל מה לעשות שהעברית לא בהכרח באה עם הביטויים המתאימים לכל לינק ואירוע? צריך להתפשר לפעמים. ומה שאפשר לעשות עם קצה של עיפרון... לעולם לא הייתי מעלה את זה על דעתי:
http://oddstuffmagazine.com/extraordinary-art-on-pencil-tips-by-dalton-ghetti.html

שווה גם לצאת לשוטט קצת במגזין הדברים המשונים, בו זה פורסם... תודה לתמר על הלינק, ושיהיה לכם בוקר טוב.

Wednesday, August 25, 2010

בוקר טוב, או: מהי בעצם ההגדרה לבוקר טוב באמת?

אולי כדאי לפתוח את הנושא לדיון. נושאים מוזרים מאלה זכו לויכוחים קולניים, מתברר. אח, תשומת הלב הגיקית לפרטים, והאהבה הגיקית למידע - שתיים מהתכונות האהובות עלי בזן שלנו. וכמה יפה הן משתלבות כאן:
http://www.informationisbeautiful.net/

האמת? יש לי בעיה קלה עם גרפים. אבל שלל מכרים שעל דעתם אני סומכת מאוהבים באתר הזה לחלוטין, אז מי אני שאמנע אותו מכם? אולי הוא יהפוך את הבוקר של מישהו לטוב? בשביל זה אנחנו כאן, לא?

Tuesday, August 24, 2010

בוקר טוב, או: כולם אוהבים רובוטים

יש שלל אנשים שמציירים רובוטים, מתברר. וחלקם עושים את זה בצורה שהמילה היחידה לתאר אותה היא מופלאה:
http://conceptrobots.blogspot.com/2009/12/goro-fujita-concept-robot-art.html

בוקר טוב.

Monday, August 23, 2010

בוקר טוב, או: יכול להיות שרק עכשיו זה עלה בדעתי?

אני מניחה שרובכם מכירים, אבל למקרה שמישהו לא...
תכירו - "בלי פאניקה", מגזין רשת ישראלי שמוקדש לז'אנר, ובו ניתן למצוא סיפורים מקוריים ומתורגמים, מאמרים, ביקורות, ושאר ירקות:
http://www.blipanika.co.il/

סליחה על העיכוב הבלתי נסלח בלינק המאוד מתבקש הזה, ושיהיה לכם בוקר טוב.

Sunday, August 22, 2010