Tuesday, July 6, 2010

בוקר טוב

קיץ. הרחפת הקלה מושבתת. משעמם. הבקרים מלאים בעבודה, או בלימודים, או בבטלה, תלוי מי אתם - בכל מקרה צריך לקום, להתמודד עם העולם מחדש, לשטוף את השינה מהעיניים, למתוח שרירים שרק התחילו למצות את ההנאה שבהתכרבלות במיטה רכה, ללבוש בגדים של חוץ ולצאת אל המציאות.
רוב האנשים שאני מכירה הם לא אנשים של בוקר, ואני מזדהה לחלוטין עם התחושה: המעבר הזה משינה לעירות חורה לי. אני מתעבת בקרים, בעיקר כי כמעט אף פעם לא יוצא לי להתעורר לאט ובזהירות אל שעות הבוקר המאוחרות, עם בראנץ' נחמד ויום פנוי של בטלה שנמתח לפני. לא, העולם מתעקש לקפוץ עלי באופן מיידי ודחוף, כזה שמוודא שלא משנה כמה מוקדם קמתי תמיד אסיים את הבוקר באיחור ובריצה. וכך נולד פרויקט בוקר טוב של הרחפת הקלה - פלאי הטכנולוגיה מאפשרים לי להשאיר כאן פוסטים עם טיימר, שיתפרסמו כל בוקר, מוקדם מוקדם, וימתינו בסבלנות שנתעורר ונגלה אותם. כל בוקר (עד כמה שאצליח, ואם אפספס ימים בדרך - עמכם הסליחה) יביא עמו לינק למקום כלשהו ברשת: תמונה משעשעת, קומיקס שנון, חדשה מעניינת, אתר נחמד. משהו שירכך קצת את המעבר לעולם הער.
קצת על הלינקים הצפויים:
* הלינקים אינם בהכרח בז'אנר, אבל רובם המכריע אי-שם בתחום המעורפל הזה של דברים שידברו ללב גיקים (או לפחות ללב הגיקית שבחרה ומפרסמת אותם).
* הם בטוחים למקום העבודה (לא אמור להיות בהם עירום בוטה וכדומה, אלא אם מדובר בלינק כללי לאתר, שבמקרה העלה משהו יוצא דופן), היות והעבודה היא שמובילה כה רבים מאיתנו אל חיקו הקר והאכזר של הבוקר.
* רוב הלינקים הינם יצירי טקסט ותמונות (ולא סרטונים או שירים, שנוטים להרעיש ודורשים זמן וקשב ממוקדים), שאפשר לשוטט בהם באיטיות עצלה של בוקר, בקצב שלכם, תוך כדי התעוררות או עבודה.
* הלינקים הינם אסופה של דברים ומקומות ברשת שנשלחו אלי או נחלקו עם העולם על ידי חבורה משובחת במיוחד של אנשים, שזה המקום להודות להם: כל מי ששלחו לי וחלקו איתי לינקים לדברים שחשבו שאוהב, תודה. אבל הקיץ ארוך הוא - אם יש למי מקוראי הרחפת לינק לחלוק, אנא, שלחו אותו אלינו (וציינו אם ואיזה קרדיט אתם רוצים בפוסט).

היה קל במפתיע לבחור את הלינק שיפתח את הפרויקט, למרות שלא מעט מהם מוצלחים להפליא. מהרגע הראשון היה ברור לי שנתחיל כאן:
http://little-people.blogspot.com/

בוקר טוב.

1 comment:

  1. גם הערבים לא תמיד קלים (בעיקר אלו מביניהם שממשיכים בוקר ויום מתישים), וזה אכן יופי של לינק.
    בברכת הצלחה ותודה לפרויקט...

    ReplyDelete