Friday, May 27, 2011

להזכירכם - הרצאות בשבוע הבא.

הרחפת הקלה מסכמת שנת פעילות אקדמית בשבוע מגפות - שתי הרצאות, יום אחר יום, שתיהן נשמעות מגניבות ביותר, וכן, ודאי שיהיה שוקולד.
ולמי שאין לו כוח להיכנס ללינק המפורט...
ביום ראשון, בהרצאתו של חגי משגב "סיפורה של סממית", תוכלו ללמוד על טקסטים מאגיים עתיקים וכמה מהשדים והמלאכים שעומדים מאחורי כל האירועים החשובים בחיינו.
ביום שני, באותו המקום ואותה השעה (אולם מתמטיקה 2 בגבעת רם ו-20:00, בהתאמה) ד"ר קרן לנדסמן תספר על "שפעת החזירים והמוות השחור נגד מגפת הזומבים ונגיף הערפדים".
אנחנו מקווים שהקיץ הזה יהיה שחון פחות מהקודם, ועדיין - זו ההזדמנות שלכם לאגור קצת ז'אנר לתקופות הקשות שלפנינו. אל תחמיצו.

2 comments:

  1. הבעיה של מפגשי קיץ היתה שהאוניברסיטה לא מוכנה לתת חדרים, נכון? אז אני אצטרך לברר את זה עם ההורים, אבל אם מספר האנשים בהרצאות בד"כ קרוב למה שהיה בהרצאה שבוע שעבר, יכול להיות שאוכל לארח כמה מפגשים אצלי בבית. אנחנו גרים בירכתי הגבעה הצרפתית, אז זה טיפה חור, אבל מצד שני יש מקום, יש מקרן אם רוצים להקרין דברים, יש מרפסת נחמדה אם לא רוצים להקרין דברים וכן רוצים לשבת בחוץ... זה יכול לעבוד. נשמע לך?

    ReplyDelete
  2. שלום יעל,

    אנחנו בהחלט מחפשים מקומות לארח בהם מפגשים...
    נשמח אם תוכלי לשלוח למייל של התא (jerusalem.sff@gmail.com) את כתובתך, מספר האנשים המקסימלי שתוכלי/תהיי מוכנה לארח, ואת דרך ההתקשרות המועדפת עלייך.

    עפר.

    ReplyDelete