Wednesday, November 16, 2011

בשורות טובות! (או: מועדון הקריאה בקאמבק מרגש)

שנת הלימודים האקדמית כבר בשיאה, והרחפת חוזרת לפעילות. על הרצאת נובמבר תגיע הודעה בכל יום ממש, אבל בינתיים כבר קרם לו עור וגידים מפגש מועדון קריאה ירושלמי. והפעם: "בשורות טובות" (הידוע בכינויו Good Omens).
מדובר בשיתוף פעולה של שניים מהאהובים בסופרי הז'אנר, הלא הם טרי פראטצ'ט (הידוע בכינויו זה-שכותב-את-עולם-הדיסק) וניל גיימן (שכמה מגיקיות ארצנו עוד נושאות על גופן בגאון את זכר חתימותיו, וגם כתב בדרך דברים כמו סאנדמן, קורליין ושלל דברים זוכי פרס הוגו, כולל, על פי השמועות, כמה רשימות מכולת). מה אין שם? שדים, מלאכים, אנטיכרייסטים, פרשי אפוקליפסה, ואותו זן מפחיד במיוחד, ילדים. לא לבעלי לב רך וקיבה רגישה, אתם חושבים בוודאי, אבל אל תחששו - זה הכל בהומור.

המועדון יתכנס ביום ד', 23.11.2011, בשעה 18:30 (*), בחדר הסמינרים של בניין קפלון (חדר 200) שבקמפוס גבעת רם (**).
במהלכו נדון על הספר (ועל שטויות), נריב מי הסופר הטוב יותר (מה השאלה?! ברור שפראטצ'הרחפת שומרת על נייטרליות ממלכתית כיאה), נקריא קטעים אהובים (אם יבוא למישהו מאיתנו), נמציא לחיצת-יד-רחפתית-סודית-לשנת-הלימודים-תשע"ב (שזה מה שגיקים עושים כשסוגרים אותם בחדר למספיק זמן. או שמא? יש רק דרך אחת לגלות...) ובקיצור נעשה מה שיתחשק לכל מי שיחליט להגיע. כולל לספיילר לספר את הצורה, אז לא מומלץ לבוא בלי שום היכרות עם היצירה... וכן, וודאי שיהיה שוקולד.
בפעמים הקודמות היה כיף - אנחנו ממליצים.

אה, ודרך אגב, על מאורות, כבר שמעתם?
כנס המדע הבדיוני הירושלמי, מבית היוצר של האגודה הישראלית למד"ב ולפנטסיה, מתקיים בחנוכה זו הפעם השלישית, והפעם בנושא "בארץ הרובוטים". בשנתיים הקודמות הוא היה מצוין, ואנחנו ממליצים מאוד, מאוד בחום. למי שמעוניין בחוויית הכנס המלאה - אפשר להתנדב. זה כיף, והכניסה לאירועים היא בחינם למתנדבים. ואל תשכחו לקרוא את יומן התוכן!

_____________________________________________________
* השעה נקבעה על מנת לאפשר למעוניינים בכך (=אנחנו. בין השאר.) להגיע להקרנה של Phd Comics שהשמועות אומרות שתתקיים באותו הערב, בשעה 20:00, אי שם בקמפוס.

** הוראות הגעה:
מכניסת הולכי הרגל הראשית פונים שמאלה ומיד ימינה לשדרת מאגנס והולכם כחמש מאות מטרים. הבניין יהיה בסביבות הבניין שלישי הצמוד לשדרה משמאל - הכניסה היא דרך רחבת כניסה משותפת לבניין איינשטיין ולבניין קפלון: איינשטיין מימין, קפלון משמאל. חדר הסמינרים נמצא בקומה השניה.
ניתן להיעזר במפת הקמפוס.

No comments:

Post a Comment