Tuesday, October 19, 2010

הרצאה ראשונה לשנה!

שלום לחברי הרחפת!
הרינו להודיע על ההרצאה הראשונה שלנו לשנה, שתיערך ביום שני האחרון של אוקטובר, הלא הוא ה-25.10 (אבל אפשר עדיין להצביע ולהשפיע על בחירת יום הפעילות הקבוע שלנו בסקר שמימין...). השעה שנקבעה להרצאה הינה 20:30. המקום עוד לא ידוע (טובי חייזרינו נאבקים ברגעים אלה ממש בבירוקרטיה האוניברסיטאית, אבל לא ברור אם נצליח להשיג אולם בזמן או שההרצאה תתקיים בבית פרטי). הודעות תימסרנה בהמשך בבלוג ו/או ברשימת התפוצה שלנו.
לגבי ההרצאה עצמה, נועה רייכמן הואילה בטובה לשחזר עבורנו הרצאה שנשמעת מרתקת ורבים ממייסדי ומנהלי התא פספסו מסיבות כאלה ואחרות - "דרקונים באספקלריה של היהדות". יש בזה דרקונים בכותרת, ולכן זה לא יכול להיות רע (כן, אני יודעת, הכלל הזה נופל כשמתבוננים לעומק בסדרות "רומח הדרקון"), ונועה רייכמן מרצה מצוינת, אז צפויה הרצאת-פתיחת-שנה שבהחלט שווה הגעה.
חוץ מזה, אולי גם נדון ברעיון שעלה לקיים מועדון קריאה במתכונת מקורית (במקום שכולם יקראו אותו ספר - כי למי יש זמן - פעם בחודש ניפגש וכל אחד ימליץ על ספר שהוא אוהב, ואם יבקשו ממנו יפה אולי גם יסכים להשאיל אותו... יש יתרון בכך שכולנו ירושלמים), וזו ההזדמנות להשמיע קולכם.

ואם אני כבר כאן: באתר מאורות כבר הייתם? כנס מד"ב בחנוכה, ממש פה בירושלים, עוד יותר ממש פה בקמפוס הבית של הרחפת שבגבעת רם. הכנס היה נפלא בשנתו הראשונה, ועושה קולות של לשחזר את ההישג ואף להתעלות עליו. חוץ מזה שחבורת הפסיכים שאחראים על האתר כותבים בו שלל דברים משונים ומבדרים בשלל מקומות (חפשו את יומן התוכן שממלא את מקום התוכניה, וגם את זה של שנה שעברה...), כך ששווה בהחלט להתעמק.

שנה טובה!

3 comments:

  1. שני/אחרון/אוקטובר :
    http://www.myspace.com/yomsheni
    http://www.facebook.com/pages/ywm-snyhhrwnsl-wqtwbr/102880286415

    ReplyDelete
  2. יש כבר מיקום למפגש?

    ReplyDelete
  3. בגלל סבך הבירוקרטיה האוניברסיטאית, לא הצלחנו להשיג חדר להרצאה היום - ולכן היא תיערך בבית פרטי, אז הודעה הועברה לרשימת התפוצה של התא בלי פרסום באינטרנט הגדול. בחודש הבא תהיה הרצאת פתיחה חגיגית שתפורסם כראוי...

    ReplyDelete