Sunday, October 10, 2010

בוקר טוב, או: שבוע טוב

במהלך הקיץ נהניתי, במידה מפתיעה, מהפרויקט הקטן הזה שלקחתי על עצמי - איתור קישורים מוצלחים ברחבי האינטרנט והעלאתם לבלוג הרחפת הקלה מדי בוקר, 97 בקרים בסך הכל (אלא אם כן התבלבלתי בספירה). פה ושם אפילו זכיתי לשיתוף פעולה, ומישהו שלח איזה לינק, אבל בעיקרון התהליך היה תהליך של התעלקות על חברי, קרובי ומכרי, ועל הגוגל-רידר של אלה מהם שחולקים קישורים על העולם הרחב (וזו ההזדמנות להודות לענבר, אסף ותמר על תרומתם הניכרת מאוד לפרויקט).
זה גזל, האמת, לא מעט זמן. אבל הכרתי דרך הפרויקט דברים נהדרים ומשונים שלא ידעתי על קיומם. והנה נפתחת שנת הלימודים, והזמן הזה, כמה שעות בשבוע של גלישה, וסידור, וכתיבה ותזמון הפוסטים - הזמן הזה הפך משאב יקר מדי. אני לא יכולה להרשות לעצמי יותר את פרויקט בוקר טוב, גם אם אהבתי אותו לא מעט, גם אם יש לי עוד כמה קישורים שלא פורסמו עדיין, גם אם הוא היה תירוץ לשוטט ברחבי המרשתת ולדלות ממנה את המיטב.
אבל קשה היא הפרידה - ועל כן, עם מותו של פרויקט בוקר טוב, אני מכריזה על היווסדו של פרויקט חדש - צנוע יותר, עם כללים טיפה שונים, אבל שרוחו של פרויקט בוקר טוב שורה עליו.
שבוע טוב!
בכל יום ראשון (אלא אם כן אשכח, דבר שאינו בלתי-סביר), מוקדם-מוקדם בבוקר, יעלה לבלוג הרחפת הקלה קישור לשמח את לבבכם לקראת השבוע החדש של בקרים המתרגש עלינו. בניגוד לקודמו, בזכות הגמישות הגדולה יותר בזמנים פרויקט "שבוע טוב" יכלול לפעמים גם סרטים ומוזיקה.
על מנת לפתוח את הפרויקט, ולרכך קצת את המעבר, הריני להציג בלוג שמתעדכן באופן יומי, בעובדה לא-חשובה אחת:
http://sheilta.tumblr.com/
הבלוג הוא מבית היוצר של שאילתא, בלוג שעונה על שאלות, ומכיל לא מעט תשובות מעניינות ושאלות שתוכלו לנסות לענות עליהן, ובין שניהם אני מאמינה שיצליחו להעביר לכם את הבוקר והשבוע.

חוץ מזה, פתיחת שנת הלימודים מבשרת את החייאתו של תא הסטודנטים "הרחפת הקלה"! הודעות על הרצאות יועברו בבלוג וברשימת התפוצה, ואתם מוזמנים, כרגיל, ליצור איתנו קשר בכל דבר ועניין.

No comments:

Post a Comment