Saturday, February 12, 2011

עדכונים עדכונים

קודם כל - מועדון הקריאה, טייק 2:
נפגש ביום רביעי ה16.2, בשעה 20:00 בחדר הסמינרים בבניין קפלון. הביאו אתכם ספר (ומעלה) שתרצו להמליץ עליו, וכמובן שתמיד נחמד להביא משהו טעים.

אבל העדכון החשוב באמת - ובאיחור נפשע מצידנו שנובע מגישה לקויה לרשת בשבוע האחרון...
לרחפת הקלה זה לא היה קורה.
למי שמעוניין בקריאה מודרכת, שימו לב לפרטים הבאים:
1. בדיווח של הארץ, היחידה שניזוקה היתה הרכבת הקלה, שנסעה במהירות של חמישה קמ"ש. זה נחמד שהרכבת לא פוגעת במכוניות שמחליטות להיכנס בה, ובהחלט מראה על פילוסופיה של שלום ואהבה, אבל בעיקר, ההחלטה לייצר את הרכבת הקלה מנייר אלומיניום מסבירה איך היא עוברת הלוך ושוב על גשר המיתרים והוא נותר על כנו. ועכשיו יש לנו קצת פחות מסתורין בחיים.
2. בדיווח של ידיעות אחרונות נטען שזוהי תאונת הרכבת הקלה הראשונה ב-3,000 שנים. זוהי כנראה הגדרה חדשה לרכבת הקלה, שלא מערבת את היותה תאונה אחת גדולה. אני אוהבת את האופטימיות.
3. אם לחזור לרגע לשורה האחרונה בדיווח של הארץ: "באחרונה נודע כי בניגוד למובטח, לא ברור אם הרכבת בירושלים תחל את נסעיתה באפריל. למרות הצהרות ראש העיר ברקת, מתברר כי הפעלת הרכבת הקלה בעיר לא תואמה עם הזכיינית." עולם כמנהגו נוהג. יפה.
4. אם חופרים בלינקים, מתברר שתאריך היעד של הרכבת הוא כיום אוגוסט 2011. אם נניח לרגע יקום מקביל שבו זה יכול לקרות, אפשר לבקש מהנוגעים בדבר להימנע מה-11.8.11? הוא שייך לי, ותאונות רכבת איומות ממש יהרסו לי אותו.

No comments:

Post a Comment