Wednesday, January 25, 2012

ביעותי לילה

קודם כל, רק להבהיר - ההרצאה הערב תיערך כמתוכנן (אלא אם כן יקרה משהו מאוד לא צפוי עד אז), וד"ר אהרון האופטמן יעביר אותה ויהיה שוקולד והכל בסדר. ולאחר הדיסקליימר החשוב הזה, האם הייתם רוצים לשמוע על מה אני חולמת בלילות? או לפחות, על מה חלמתי הלילה?
חלמתי על הרצאת הרחפת. באופן מסתורי כלשהו, לראשונה בתולדות התא, האולם היה מלא. השוקולד היה ערוך. הכל היה מוכן. ואז, במקום המרצה המתוכנן, הופיעה המרצה המשעממת ביותר שהיתה לי במהלך כל שנותי באקדמיה, ועוד עם הרצאה על סמנטיקה. ופתאום היה לי ברור לחלוטין שהתבלבלתי בתאריכים, ופרסמתי את ההרצאה לא נכון, והייתי צריכה לעמוד שם על הבמה ולהסביר לכל האנשים שהגיעו במיוחד שאני נורא נורא מתנצלת ועשיתי טעות, בעודם צועקים עלי שהם באו במיוחד מרחוק ויוצאים בהפגנתיות מהאולם.
נראה לי שאולי, למרות שזה נורא משעשע לטעון מפעם לפעם שהרחפת-זו-אני (וכמובן המנהל-ירום-הודו שהוא מי שעושה את כל העבודה בפועל, אבל זו לא הנקודה), לקחתי את זה טיפה רחוק מדי...
בכל מקרה, נתראה בערב. וכן, ד"ר אהרון האופטמן הוא בהחלט המרצה.

כמו כן, אם אני כבר כאן - נראה שהבעיה שהיתה עם עמוד קו הזמן תוקנה, באורח פלא וללא כל התערבות מצידנו. ובכל זאת תודה למי שהסבו את תשומת לבי לעניין.

No comments:

Post a Comment