Wednesday, January 19, 2011

אז מי היה לנו שם?

מועדון הקריאה של הרחפת עבר טרנספורמציה מופלאה למועדון המעריצים של פריי ולאורי. ההחלטה התקבלה ברוב קולות של 2 מתוך 2 - לו הייתם באים, יכולתם להביע דעה, אבל בהיעדרכם הרינו מכריזים שכיף לנו יותר לראות פריי ולאורי ביוטיוב. יחי מנהלי ומייסדי התא, גם אם הם יושבים לבד בחושך בלי סוודר.
היה ומי מהאנשים שכל כך רצו מועדון קריאה חש חרטה עזה ורצון לנסות שוב, תוך פיצויינו בשוקולד וספרים טובים, אולי (אולי!) נהיה ברי שכנוע. שננסה ביום ראשון בחודש הבא? מה אתם אומרים?

בנוסף - ברצוננו לנצל הזדמנות זאת לחגוג את הולדתו של תג חדש בבלוג הרחפת הקלה: "פולניה זה כאן". בטוחתני שתתנו לי שפע של הזדמנויות לעשות בו שימוש. בכל זאת, חדש לגמרי, חבל שיתבזבז. רק תדאגו שישאר לאורחים.

2 comments:

  1. חבל!
    אני לצערי יכולה להגיע לירושלים רק בימי שני, וביום ראשון - רק אם מדובר במקום עם חניה נוחה (וקיימת...) לידו.

    ReplyDelete
  2. אני רוצה! מאוד! פשוט אין לי שום יכולת להגיע לשום דבר בימי שני ורביעי.
    באופן כללי ימי ראשון מצוינים לי ואשמח להגיע לירושלים (גם אם באופן מפתיע ההרצאות יחזרו אליו), אבל בפברואר נפלה עלי מתקפת חתונות (וישיבת עולמות אחת) ולכן אין לי ימי ראשון בפברואר. אם תנסו ביום ראשון בחודש הבא אשמח להגיע.
    וכמובן - ברכות לתג החדש, אין לי ספק שהוא עוד יגיע רחוק...

    ReplyDelete