Monday, January 31, 2011

מה בעצם קורה כשמפגישים סוציולוגים וגיקים?

הרצאת ינואר של הרחפת הקלה הסתיימה, ואנו גאים להכריז שגילינו זן חדש של עוגיות, פרי אהבתן האסורה-אך-טעימה של עוגיית שוקולד-צ'יפס וקרמוגית. היה מרגש. כמו כן, המנהלת-המייסדת של התא (הלא היא נגה-ירום-הודה) הגיחה להופעת אורח והאכילה אותנו כהרגלה במאפינס מאפה-ידיה. נגה שובי הביתה! צה"ל לא זקוק לך כמונו! באמת! אנחנו אוהבים אותך. צה"ל אוהב אותך? הא?
חוץ מזה, דיברנו קצת סוציולוגיה, ראינו קצת מד"ב, זרקנו הרבה שמות ואז צקצקנו בזלזול כשאנשים לא זיהו, מחינו בתוקף כשצקצקו עלינו בתורנו, וניצלנו כל הפסקת-נשימה של המרצה לדיון גיקי סוער בסוגיות פילוסופיות יותר ופחות (אליהם סוציולוגית הבית, בהיותה גיקית גאה, הצטרפה בשמחה). היה לא מובנה-במיוחד, רועש, עליז ומלא שוקולד - זה לא נהיה יותר כיף מזה!
תודה רבה לשיר על שהואילה להרצות בפני קהל לא ממושמע של חובבי מד"ב, ולחובבי המד"ב על תרומתם הרבה לחוויה. ותודה עוד יותר רבה לשיר שלא מימשה את איומה לפלח מפריעים בקהל בחנית שאלתרה, ולא חיסלה איש מחברי הרחפת.
בחודש פברואר נערוך נסיון נוסף למועדון קריאה, ונארח מהנדס חלל אמיתי שירצה לנו על חלליות! פתאום אני זוכרת למה ייסדנו את התא הזה.

No comments:

Post a Comment