Sunday, February 5, 2012

שבוע טוב, או: המובן מאליו מכה... שלישית? שביעית? מאה-ארבעימית?

מדי פעם אני קולטת שיש משהו שנורא הגיוני שכבר חלקתי עם קוראי הרחפת, ומגלה שבכלל לא עשיתי שום דבר בסגנון. ואז אני אומרת לעצמי - זה כי הם כבר מזמן יודעים שזה קיים, וזה בזבוז זמן. ואז (ולו כדי שיהיה מה שיזין את השיחות הארוכות האלה שלי עם עצמי, שלא יהיה משעמם כאן בפנים) אני אומרת לעצמי - ואם הם לא? רק בגלל שלנו משהו נראה מובן מאליו, לא אומר שכולם מכירים. ואז אני תוהה לזמן מה אם השימוש בצורת הרבים "לנו" זה סימן מדאיג, וזה כבר מספק לי שפע של תעסוקה עד שמגיע זמנו של ה"שבוע טוב" הבא. איפה הייתי? אה, כן. אייקאסט:
http://www.icast.co.il/homepage.aspx

אייקאסט הוא אתר ישראלי של פודקאסטים, בו ניתן להאזין ל-, ו/או להוריד קבצי שמע למיניהם, מספרים ועד תוכניות רדיו, כולל תסכיתי וסיפורי מדע בדיוני (למשל כאן, או כאן). וזה בהחלט אמור לטפל בכל זמן שהוא שאתם מעוניינים לשרוף. שבוע טוב!

No comments:

Post a Comment