Saturday, May 1, 2010

ברוכים הבאים בצל רחפתנו

אני חס וחלילה לא רומזת שהרחפת הקלה אינה יציבה ובטוחה להפליא ולחלוטין, שנית הרחפת לא תיפול, אבל אולי תרצו לזוז כמה מטרים הצידה, החוצה מהצל, אור שמש זה מאוד חשוב, ויטמין D וכל זה...
יופי. כך טוב יותר.

איפה הייתי?

אה, כן. אולי אתם תוהים לעצמכם - למה שהרחפת הקלה תנהל בלוג? אולי עצרתם עוד לפני השאלה החשובה הזו, ואתם תוהים לעצמכם - איך הרחפת הקלה, שהיא בסך הכל מסת מתכת עם מנגנון ציפה, ואינה תבונית בעליל (בלי להעליב. המון דברים הם לא תבוניים, אנחנו לא שופטים), מנהלת בלוג? שמא אינכם יודעים רחפת קלה מהי, והייתם רוצים קצת יותר פרטים בנושא? אנו, ברחפת הקלה, כאן לשירותכם, עם מה שאנו מקווים שתהיינה תשובות מספקות.

כפי שאולי כבר הבנתם, לא הרחפת הקלה עצמה כותבת בבלוג. ככה זה עם סלבריטאים: עסוקים בשלהם, בעוד עוזר אנונימי ולא מוערך מעדכן את קהל המעריצים בטוויטים פיקטיביים על מעשיהם בכל רגע נתון. להגנתה של הרחפת, יכולתה לנהל בלוג מוגבלת, בין השאר היות והיא לא קיימת עדיין. אפשר לומר שהבלוג שלנו הוא לא כל כך הבלוג הרשמי של הרחפת, אלא יותר פרויקט של קבוצת מעריצים פעילה במיוחד. או שאפשר להודות שמדובר בתא הירושלמי למדע בדיוני ולפנטסיה, שלאחר דיונים ארוכים ועמוסי שוקולד בנושא החליט לאמץ את "הרחפת הקלה" כשם חיבה רשמי. זה הבלוג שלנו.

מטרת הבלוג היא לשמש במה לרשמים, דיונים ורעיונות-לפעילות עבור אנשים שמדע בדיוני ופנטסיה בירושלים זה משהו שמשמח אותם. כמו כן, הוא נועד להיות מעין לוח מודעות להודעות על פעילויות, ומקום לכתוב בו על חוויות מפעילויות וסתם דיונים אל תוך הלילה בנושאים מרתקים למיניהם כמו הצבע של פסי הרחפת, ספרים סרטים וטלוויזיה בז'אנר, או למי שייך הסוודר הירוק שנשכח במפגש התא האחרון ולמה יש לו חמש זרועות. נשמח גם לפרסם בו לינקים לדברים רלוונטיים שמתרחשים בעיר והאזור, אתרים של חובבים מקומיים וכל מה שנראה לנו שייך - כולם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

ברוכים הבאים.

No comments:

Post a Comment